merah 2 tahun++,sofia 2 bulan++


nurul humaira 2 tahun++
*perkembangan sekarang-petah berkata2.kata2 mudah difahami tak bape pelat..
*jadi kakak yang sayang pada adik..
*pandai kira num1-10
*pandai ABC
*pandai berdikari.dulu takleh kalau tak tido atas katil ngan mummy.nak berkepitjer.skang mengalah ngan bby n dia tido ngan papa.sesekali tido ngan mummy jugak!
*rambut makin panjang..
*banyak tanya.
*sekarang susah nak makan.suka mummy masak sup.suka makan ikan.
*semakin pandai berposing..huhu
*berat badan 13kilo.bmi okey jerk


sofia maisarah
2 bln++
*pandai tengok orang n senyum bila diagah
*golek2kan badan mcm nak meniarap jew tapi suka sangat menggeliat.kena sekat ngan bantal sb kedudukan beralih..
s*angat suka tido n senang dijaga
*kadang2 mcm menegur mummy bila mummy berbualngan dier
*payah terima puting nak direct feed jerk
*berat badan 5.9kilo.BMI pun oky just nice=)

9 sumpah ako sayang korang:

IntaNBerliaN berkata...

sukanya baca perkembangan anak2 ni.. mesti seronokkan dgr maira ckp n byk tanya.. sy mmg suka budak2 yg byk ckp ni... nmpk comel je... hihii

Myra Jay berkata...

Mesti happy kan tengok anak2 membesar didepan mata :)

Papa Mifz berkata...

kedua2 nye sgt comel...

Mifz nk berkenalan boleh..?? hehehe

ajumohit berkata...

Sekejap je Sofia dh 2 bulan kan Nurul, rindu nk cium bau baby hihi

budak penjara berkata...

klu petah berkata..leh masuk pertandingn pidato ank akk nnti..hehe..lps tu leh jd motivator juga

wan nurul hezrina berkata...

ib-huh mmg sangat pening kalau dia tanya n kita tak tau nak jawap aper=)

mj-mmg hepi dorg membesar depan mata.ape jd pun biarlah dekat ngan kita walaupun susah mana sekalipun

papa mifz-mifz pun sangat cumilll.geram tgk.putih melepak..mehlah kawan=)boleh sangat=)

aju-aahlah aju kejapjer.tup2 dah besar dah.aju tambahlah lagi barulah datang bau baby tuh..mmg geram nak bau.nurul ada sofianie sik cium jer.geram

BP-wahh lambatlagi tuh dik non nak masuk pidato..huhu tapi kalau esok2 dia suka nak berpidato oklah mummy okjew

ernizz berkata...

nape panggil merah??unik...;-))

hafidzyoungscientist berkata...

Kedua-dua anak puan sungguh comel. Semoga Allah jadikan mereka insan terbaik disisi Allah.
Terima kasih atas komen puan dalam n3 mari hafal Al-quran. maaf ada sedikit kesilapan dan komen itu tak dapat dipublishkan. Sekarang dah okey tapi komen itu tak dapat juga dipublishkan

QasehnyaRania berkata...

haaa..saya mmg suka layan budak yg ghajin bercakap..sronok..
rindu pulak dekat anak jiran kt jaybee.


# sedapkan ikan bawal mas. saya pon mkan jugak masa hari tu..first time makan.suami dah selalu..hihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © Mummy Hezrina | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in