posing "snow white"

skang nie anak dara mummy mek merahnie pandai sungguh berposing..gaya tak mau kalah..jom layan gambar..sila jangan muntah...wink wink


nie gaya ape daa.gaya nak solat.masa nie papa bru abes solat dia tiru tapi terbuka aurat..ooopsss mcm mana tu???

nie gaya kunun2 cumil..hehe


oopsss gaya ceksi nie..mmuuah!


comeltak saya..merah selalukata.."mummy chantek tak?rambut lawa,mata lawa idung lawa.."pastu mummy jawap "lawaaaaa"


''
''
waaah gitu!


alamak mummy dah panggil!tak puas posing laginie=(k bubbai...

10 sumpah ako sayang korang:

Myra Jay berkata...

Wahhh comelllnyerrr..
Dengan skirt kembang lagi..hehehee

wan nurul hezrina berkata...

mj-hehe =)tq mmg suka pakaikan skirt kembang2 kat dia

ummu muhammad berkata...

cantiknye anak dare name merah ni..cantik sgt!

ajumohit berkata...

pandai merah posing, cantik sgt gown merah, kene dgn kulit putih melepak tu nurul, geram tgk..nnti kalau adik dh besar, leh beli baju sama, sedondon gitu, anak2 aju mcm tulah dressing nya smpi org ingat kembar hehehehe

wan nurul hezrina berkata...

UMMU-terima kasih ummu puji merah..kurniaan tuhan..alhamdulillah..

aju-aah suka kalau sedondon nak2 satu family=)

Citarasa Rinduan berkata...

bulu mata humairah mmg cantikkkkk

Azfa Bt Hj Baharudin berkata...

bulu mata yg mahal tue..itulah bulu mata paling panjang n lentik penah aku tgk ada kat budak..hehehhehe..ms kecik2 merah nmpak mcm tough n ganazzz...tp sekang dah ayu dah dak merah nie... :)

wan nurul hezrina berkata...

CR-hehe takpayah bulumata palsu=)

NzA berkata...

lamanya xsingah sini..byk dh brubah....mkn besar mkn comel la....

mamaNoriz berkata...

no 3 tu mmg nmpak sgt comel dia!

leh jadi model iklan ni ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © Mummy Hezrina | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in