anak anak mummy cayang...

pagi nie bangun2 siapkan beg anak2..yang peliknya dr semalam dah siapkan 2 beg.satu bug merh n satu beg sofia.n dah double cek samada semuanya lengkap..

mcm biasalah merah mengamuk sakan tak mau g nursery padahal balik semalam mcm hepijer kata besh g sekolah..tup2 tak mau g dah harinie..sofia plak tidojer pas nenen.tapi mummy tungguijer nursery tepon jap lagi panggil nyusu..kalau tak der kursus ker atau pape lehlah menyusu direct tapi kalau ada hal kat opis tak leh balik...cianlah sofia..

tapi pengasuh bg guna sudu atau syrink...blehlah dia minum cket2.semalam abes 6 oz jew.pg ne mummy bg 3 bekas jer..semalam 5 bekas.3ozz per pack.harap this week sofia bleh sesuaikan diri




9 sumpah ako sayang korang:

fieda berkata...

beso dah baby dia...

zaidah berkata...

comelnyer muka sofia....

amiey lee berkata...

takpa nnti dh biasa mungkin lagi byk minum susu

aanie berkata...

gebunya sofia...:)

eB ezrin berkata...

suker ar umah baru u.. cantek.. tng :)

wan nurul hezrina berkata...

eb-tq tq eb..mmg nak kaler biru air sama cam header eb kasi tuh..mmg otak yang kusutnie agak tenang cket nengok umah baru=)

wan nurul hezrina berkata...

fieda-aah dah besak anak omak=)

zaidah-tq kak=)

amy-tulah amy harap dia dapat sesuaikan diri..tapi nurulpun ngah carik2 puting laginih

aanie-hehe semakin gebukan?

ajumohit berkata...

Comelnya sofia, geram tgk rmbut merah hihi, bgs usaha Nurul nk bf Sofia, biar penat tp utk anak apa Saja utknya

wan nurul hezrina berkata...

aju-tq aju bg semangat..memang nurul tekad nak bf sampai sofia 2thun.insyaallah.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © Mummy Hezrina | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in