Geliii Den kat Lipassss!!

Mcm mana ada plak lipas kat baju akonie..dalam banyak2 binatang mmg lipas paling mummy takot.nak2 yang bleh terbang tuh..

Tgk2 mmg gelikan rupe dier??bila dia naik kena kat kulit mmg geli geleman.boleh lompat2 dengan lebih tinggi lagi..bau plak mmg busuk..

sebenarnya ada beberapa tips tuk halau lipas yang kurasakan nak cuba pakai..

korang cer tengok nie 
Okkan tipsnie.bleh try guna..sbb duk manapun adajer nampak kelibat lipas.
bleh jugak korang tgk fakta ttg lipas nie

Ok sesungguhnya mmg den goli ngan lipas..huhuhu


16 sumpah ako sayang korang:

::NureeN:: berkata...

beli ja yg perangkap lipas tue, byk kat pasarraya.. nureen kat umah bkn lipas yg ada tp cicak.. :P

::NureeN:: berkata...

beli ja yg perangkap lipas tue, byk kat pasarraya.. nureen kat umah bkn lipas yg ada tp cicak.. :P

izan mama mia berkata...

eden pon goli ngan lipas to..eeeee

ShimaSalleh berkata...

Adoiii umah aku lak lipas kdg2 je menjengah.. Byk cicak! boleh dikategori sbg penternak lah! hahaha besor2, bintik2, segala2 nya ada.. huhuhu Maklomlah lubang angin byk kat umah aku ni. Suka hati dia la nk keluar masuk kann n_n huhu

Myra Jay berkata...

Ayarkkk!! sama kita geli jugak... Eeeiiiii

ajumohit berkata...

eiii, aju kalau lipas ok lagi tp pacat ya ampuunnnn

intan_blur berkata...

rumah intan byk jg lipas..
lg2 area dapur..adoii..
klu nampak ank2..dikejar smpi keluar lipas tuu

Azlan Strider berkata...

kalau kat umah, saya gunakan daun pandan sebab bau daun pandan tu wangi..hehehe

Regards,
-Strider-

dhiera berkata...

tak suka jugak dengan lipas.. euw~

teratak hati berkata...

mmg geli,kotor pulak tu..

Pok Amai-Amai berkata...

Sy klu lipas getah tu pun, geli!!!!!!!

LYAfrina berkata...

kena beli ubat lipas la..klo spray pon..nnti dia dtg blik kan

fieda berkata...

kat umah ni bila malam time tutup jer lampu mula la dia kuar..isshh..geram btul..mana la dia nyorok..paling tak suka dgn binatang ni..nak2 yg terbang tu..

IntaNBerliaN berkata...

sy baru terjumpa sekor lipas dkt umah saya baru ni.. sy takut kalau jupe lipas yg jenis nak terbang tu.. adoiii

Kazman / Sue berkata...

lipas dengan cicak ni berkawan baik betul laa... kalau beli perangkap lipas kan... 2 jenis ekor ni mesti ada....

C'Jai berkata...

mummy...den pun goli kek lipeh ni haaaaa....yg suko terbang2 tu memang musuh den... nak2 pulak kalu topijak yg tongah tolontang tu..eeee...mau ngelucas kaki den kono kesat kek lantai ko pongosat kaki ko...hehehe..goli den..goliiiii...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © Mummy Hezrina | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in