ubat sakit tekak/bengkak tekak

Alhamdulillah sedikit lega tekak yang bengkak dengan benda nie


mcm nk jual ubat lakz.huhu..nie mummy beli kat cafe opis sbb tak tahan perit tekak.bengkak sampai nak telan airpun tak bisa dong...gugurl agak sugul arini..

tapi nie dah ok cket sbb dah leh bercakap ngan selesa.mummynie jenis suka cakap aka peramah(mode perasan)hahaha..tulah sugul bila nak cakap tapi tak selesa=)

n tadi dah telan jugak penadol tahan sakit 2 biji sbb badan mcm sakit2.mana tak berjaga dr pukul 2 smpi lah la nie tgk sofia..siblah mummy dah selesa cket.td pg badanpun rasa mengigil.sib ada tungku moden jugak bleh sedapkan urat2..

dengar mcm dah tua sangatkan?hahaha

8 sumpah ako sayang korang:

Ayen... berkata...

mesti rase pahit/pedas ubat tu kan.ape2 pun semoga cepat sembuh....amin.

eiela berkata...

semoga cepat sembuh,, saya selalu makan ape ntah namanya tak ingat,

Aju Mohit berkata...

semoga segera sembuh ye nurul, aju pon suke mkn kalau tak sakit tekak, buat ilang ngntuk petang2 kekekekke

IntaNBerliaN berkata...

best pulak sy baca bila nurul kata bertungku.. tiba2 tingat zaman berpantang... seronoknya bila ada oreg belai2 badn kira.. urutlah tungkulah.. hihii

p/s : kelenjar tiroid tu xsakit pun cuma bgkak je.. nurse ckp, ianya blh ganggu saluran pernfasan.. tp xtaulahkan.. sbb skrg ni ok lg.. pas2 ni xtaulah kan... tp harap semuanya oklah...

intan_blur berkata...

belum try..mcm pedas jek rase dia..hehehe

Izan Ishak berkata...

bila sakit tekak mmg rasa tak selesa sangat kan... nasib ada ada dequadin sbg penyelamat.

Mama Adam berkata...

Minum air byk2 tau...

C'Jai berkata...

dulu selalu jgk akak bedal menda ni kalu sakit tekak.. :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © Mummy Hezrina | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in