rabu tanpa kata.



kata merah "tak betul takbetul lah tok topituh..atok pakai terbalik"dengan jelas=)tersenyum mummy mengenangkannya..



16 sumpah ako sayang korang:

LYAfrina berkata...

alahai..sgt comel merah ni.. kulit tu..geram tgk..putih gebussss laaaa.... bila bsr msti dia ni jd ank dara y sgt2 cantik

dhiera berkata...

alahai, comel ye la...`

Ayen... berkata...

perrggghhhhh!!!!!...cantek betullaaa makwe ni tp atoknye lagi sempoi,hahahaha....

fieda berkata...

amboi merah....melaram nmpk..

Melati Qistyna's Mummy berkata...

Halahai.... Syomeinye kamu... :D

IntaNBerliaN berkata...

merah ni comel sungguhlah!!!!!!.. putih melepak.. geget kang baru tau..hihii

CheNamNam berkata...

ohoiiii menantu haku yang chantek jelitas sangat-sangat nehhh...maner ader kat pasaran lagik menantu secantik nehhh...huhhh.Compom orang kg cemburu tengok menantu haku nanti..da vasssss cakap kau meletop macam mak mertua diyer jugakk...mhuahuahuaa...

Bui Junaidi berkata...

WAH,PANDAI BERGAYA..ADA BAKAT JADI MODEL NI..

intan_blur berkata...

amboiiii..anak dara sape nih yg melaram abis nih...
comel...comel.. ;)

::NureeN:: berkata...

comelnya dia.... tersipu2 senyum

Kazman / Sue berkata...

comelnya gambar dengan atokkk...

mamaNoriz berkata...

leh plak ngam spek tu dgn dia ek... hehe, cute betul!

ShimaSalleh berkata...

Alohh alohh anok daro nih!
Nape senyum gitu syg hihihi
Tak betol tak betol :D

MaryaYusof berkata...

Dah besar dah anak dara ko ni Wan... Comel... Dah besar nnt mesti lawa mcm ko gak :)

Myra Jay berkata...

Comelnyer Merah dengan pakai spek semua cukup :)

Wanieys a.k.a IbuQalief berkata...

wah merah comel pakai spek tuh hihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © Mummy Hezrina | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in