majlis bacaan yasin dan tahlil

Bulan yang terdekatnie ada 2 org staff unit akaun telah kehilangan suami.Al-fatihah pada yang kembali pd Allah.

So kami adakan majlis tahlil n bacaan yasin.arinie bz bonar n snap2 gambar ikut dan jerk.


Antara yang hadirkan diri.sememangnya kaum adam tak ramai diamana2pun.hehe


Cc Jj tudung kaler grey n yang cantik manis tudung ijautuh ketua merangkap bos besar aku=)hikhik.yang tudung ungu kak ton..lapar toll sampai tak pandang camera.huh!



Alahai banyak lak tangan kat dalam gambo nie..sabojerlah jah!



Mencik!!time aku enterpremjer adajer tangan dok nyakat.keji taw!


Say peace!!aku ngan asma.Sila abaikan tudungku yang keromot tuh.mcm comotjer aku ek?aku bz arinie so agak terkejar2.


Yang tepisekali indian gurl.namanya valli.dia tak baca yasin taw.makan jerk=)hahah


Nielah yang kehilangan suami.ada tempat kosong dah.yang tudung ijau.Cc maimunah.masih jelita=)siapa nak isi borang?mamainjer=)cc kami maintain cun

kaler merahtuh azni.pada yang kenal dia blogger gakz=)


Antara makanan2 yang ada.tapi aku tak makan sangatpun podass.usus tak tahah beb!yang kuih2 bukan aku mentadarah sorang.kongsi ngan azni

dah aku nak alik..tak menyempat ku post jugak gambar majlisnie..blah dulu korang...selamat berhujung minggu=)

16 sumpah ako sayang korang:

fieda berkata...

nmpk sedap2 juadah tu..

Kazman / Sue berkata...

wahh... bagusnya satu pejabat buat majlis tahlil yee... ini lah kawan dunia akhirat...

p/s : al fatihah juga untuk yang telah pergi...

Ayen... berkata...

Al-fatihah...semoga mereka ditempatkan bersama2 org yg beriman.

mamaNoriz berkata...

eh, sama lak entry kita...

ofis sya pun ada uat tahlil gak sbb ada 2 kematian sekaligus....


takzaih dan alfatihah

dhiera berkata...

kek batik~ teringin yeeee...

nanakimie berkata...

xpe,comelje sis:)

aduyai,sedapnya nngok jeruk tu,dulu stdy kt penang slu je nana borong jeruk kt sana:)

IntaNBerliaN berkata...

eh.. alamakkkk...kek batek tu nmpk sedap la plak...hihii

Marya Yusof berkata...

Innallillah, muda2 lg dah kehilangan suami... Tetiba akak rs sayu lak... Teringat kwn akak yg baru setahun kehilangan suami di usia ni... Kira muda lg... dah meninggal... Tak tahulah klau terjd pd kite... Adakah kite setabah mereka :(

wan nurul hezrina berkata...

fieda-sdp jugak tapi agak pedas..hikhik nurul tak tahan pedas

wan nurul hezrina berkata...

kazman-aah diaorg buat tuk satu unit=)

wan nurul hezrina berkata...

ayen-sama2lah kita berdoa.al-fatihah

wan nurul hezrina berkata...

maman N-al-fatihah jugapd kengkawan mama N

wan nurul hezrina berkata...

dhiera-hehe teringin yer..blijer=)

wan nurul hezrina berkata...

nanakimi-akak mmg suka tapi mmg tak makan sangat jeruk sbb ada gastrik.perut tak tahan

wan nurul hezrina berkata...

ina-mengidamlah2=)

wan nurul hezrina berkata...

kak mar-tulah kak aku tak nak bayangkanlah.org kita sayang n tempat bergantung..mmglah sedey

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © Mummy Hezrina | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in