layan gambar..

Tgak budak teciknie kusyuk nengok kartun.nak2 kalau ada nyanyi2 kat kartuntuh siap goyang2kan lagi badannya=)




Kemain tegakjer badan si sofia nengok tv=)kalau bleh nak masuk terus dalam tv..huhu


kemain dekat budaknie tgk tb dah bape kali daku tarik..huhu..kalau dr jauh tetiba dgr ada lagu2 masa kartun start2 cepat2 dia mari semula duk btul2 depan tb.kena letak benteng nie bg dia tak datang dekat

Paling suka kartun Little Einstain kat astro.Samalah ngan mek merah.dekat sangat ngan tb.dah mummy tarik dia kedepan lagi.nak tambat walkernyer tak bleh takut dia tak mau plak.huhu


kalau bg main2 kat lantai dia jadik mop n vakum.semua kutip makan..

22 sumpah ako sayang korang:

izan mama mia berkata...

ish..dekat sangat tuu sofia tgk tv...

LYAfrina berkata...

HEHEH...SMPAI TERLENGGOK KEPALA TU..SYOK SGT TGK TV

teratak hati berkata...

dekat nya tengok tv..nti kecik2 dh rabun..hehe..

Afne berkata...

khusyuknya!

eB ezrin berkata...

hik3. comel. sm cam aed, suker tgk tv cam nk cium tv tuh ;p
ps: camner yer ngan sofea?

Ros berkata...

Assalamualaikum Wan,

Amboi kusyuknya si Sofia ni....minat sangat lah tu sampai terlentok macam tu sekali he.he.he

fatin hanani berkata...

wah mcm ank omputih ja ank mummy ni hehe....pndai dy tgk tb hehe...menari siap :D

ShimaSalleh berkata...

hahaha.. kepung! kepung! Macam aku dulu ekk
Afiq pun sama. Tp dia layan lagu je. Bila citer dh start dia layan menan lak. Suka lagu timmy time sampai sengih sorang2.. Tah apa yg dia pikir ekk :)

mamalieyna berkata...

amboi khusyuk dan tawaduk' nye sofia...^_^

dkt beno tu..jauh sikit tau..rosak mata nnti..hee~

Liza berkata...

Khusyuk tul merah..
mmg kena letak benteng lah tu.. hehe.. takut mata rosak lak nanti

Marya Yusof berkata...

As salam Wan,

Happy weekend!

Tgklah tu tegak2 badan sofia tgk tv... apalah dlm fikiran die tu kan...hehehe... Comel! Geram! :)

NOOR FATIN berkata...

xleh bagi tgk dekat2 mcm tu kak. hehe kena letak penghadang ke apa utk halang dia dkat sgt. hehe kusyuk betol dia tgk tv..

Bui Junaidi berkata...

KHUSYUK BETUL DIA..ANAK2 BUI PUN SUKA LAYAN LITTLE EINSTEN SBB BYK LAGU YG BEST2..

Cute Mum berkata...

nie nama wan kan?
https://www.facebook.com/notes/dutch-lady-malaysia/senarai-pemenang-pemenang-ipad2-untuk-peraduan-kumpul-huruf-menang-bulan-mac-201/10151523115180232

Kalo betul tahniah!

Nida berkata...

amboi... comelnya. Ni yg tak sabar nak ada baby lagi..hehe

fieda berkata...

amboi..pandai tgk tv tu..

Cute Mum berkata...

83. WAN NURUL HEZRINA ABD HALIM (830429-04-XXXX)
betulkan? tahniah dapat ipad2!!!

IntaNBerliaN berkata...

seronok tgk.. siap berdiri lg tu..hihii

Si Matatajam berkata...

Amboi khusyuknya Sofea tgk tv...Jangan tengok dekat sangat yea cayang...

Wanieys a.k.a IbuQalief berkata...

hehe sofia seronok kemain tgk tv :)

mama aryan berkata...

amboi kusyuknyer dia..

kak nora berkata...

anak2 zaman sekarang, anak2 zaman cyber...membesar depan skrin...biasa la tu..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © Mummy Hezrina | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in