sakit tekak n demam

Betapa takdok mood nyer arinie nak g kerja tapi apakan daya terpaksa kerja sbb sayang cuti.simpan tok anak2 n nak raya nnt.

sofia dah 2 ari demam.rashes dia kat tmpt pempers tak ilang sangatpun.la nie demam lak.malamjer jadi panas.nampaklah dia tak selesa tapi dia tak meragam.dah bg ubat yang ada..tapi petangnie kena bawak g klinik tgk2kan takut jangkitan kuman lak..

nie dugaan bulan april.mmg kesihatan sik diuji memanjang.kalau tak diri anak2..butir kat belakang badan sofia tetiba jadi terlalu lembik sangat.mummy takut nak pegang.kena gaknya jadi mcm2 ek?sebelum nie dia demam tak plak cam2.mmg kena bawak g klinik arini..

7 sumpah ako sayang korang:

intan_blur berkata...

slm wan...
ank2 intan yg 3 org sume tgh batuk..
adoiii kahak.x blh ingt..rase nak korek tekak dorang suh kasi muntah..huhuu..makan ubat pun x jalan..
yg sorang tu..memang naik rashes la..huhuhuhu..sian dorang kan

LYAfrina berkata...

moga cpt2 sembuh ye...kesian kan kalo kna batuk2 g2..smpai x ckup nafas rasanya..

Pok Amai-Amai berkata...

Alamak...cuaca tak menentulah awak. Huhuhuhu....tp klu demam, eloklah bwk je k g klinik. Sy klu Aydin demam pun, mmg g klinik immediately. Isau...

Semoga Sofia kembali ceria. Syg die...

mEiZ SHA berkata...

bawa g klinik cepat laa kak..
mog acepat sembuh ye sayang..:)
mummy jgn risau laa sgt. insyaallah xde pape kat dia..

nanakimie berkata...

semoga semuanya baik2 aje sis....huhu....cepat2 p klinik ye sis,

IntaNBerliaN berkata...

nape jd lembik2 pulak yer.... adoiii risau plak rasa... mmglah kan nurul.. dugaan mcm2 kan.. kalu x kita sakit, ank sakit... redha je lah hadapi semua ni kan... mg nurul n sofea cpt sihat..

Wanieys a.k.a IbuQalief berkata...

klu anak2 sakit ni hati ibu risau sgt2 kan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © Mummy Hezrina | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in