Pemenang Kelambu moden




Ok alhamdulillah dah dapat pemenang kelambu moden tuh..petang tadi hubby cabut undi..mmg tak snap gambar sbb harinie sangat banyak kerja nak disiapkan sebelum bercuti start esok sampailah selasa..

So pemenang kelambu nie adalah

Warna hijau muda
saiz Queen 180cm x 200cm
1 pintu
Boleh lipat-lipat bawak alik ke kampung..


So terus pada empunya kelambunie adalah
''
''
''
''
''
''
''
hubby yang cabut undi yer so sangat bertuah..
H.A.T.I

http://cahayahatiku-lyafrina.blogspot.com/


Tahniah pada lya...
ok settle bab kelambu so lya sila bg details kat email
nurulhezrina1983@yahoo.com.my.

Kelambu akan dipos pada hari rabu yer lya..Pada yang tak menang jgn kecik2 hati taw sebab lain kali mummy buat giveaway lagi..Nanti jgn serik join mummy nyer miniGA lagi..mmg setiap bulan akan ada insyaallah=)


35 sumpah ako sayang korang:

yana aina berkata...

wahh .. tahniah ^^

Mrs Velentine berkata...

tahniah

Cik Nur berkata...

YEay...!!

Tahniah Lya...!
leas ni asya tidur dalam kelambulah...

QasehnyaRania berkata...

tahniah buat lya :D

Budak Kampung berkata...

tahniah2..

Solehah Shamsuddin berkata...

wah tahniah kak lya :)

mamalieyna berkata...

Waaah..syok tu...tahniah buat lya :-)..

Fieda Rafli berkata...

wah...lya yg dapat..boleh lah lya tido dlm kelambu ni dgn fain dan asya ye..

Cinta Misteri berkata...

wahhhh berkelambu lah Lya ngan anak dara dia lepas ni. Tahniah :)

Sally Yatiey berkata...

Tahniah buat pemenang ;)

Cik Aini berkata...

tahniah Lya..
x kecik hati pun..dah rezeki Lya n Asha tu :)

Nad MamaZN berkata...

waaa tak berjaya!

apa2pun, tahniah lya!!!! :)

Che Rosliza Che Mat berkata...

tahniah untuk lya...

Misz Mieza berkata...

Tahniah Lya! ^___^

dya bunga berkata...

tahniah lya..

Deqla manjew berkata...

wahhh lya menang rupanya.. tahniah lya..rezeki baby ajaib lya tu.. =)

taufikmaria berkata...

tahniah :)

lelamaisara berkata...

wah tahniah Lya....best nye dapat kelambu tu...:)

jaakechik berkata...

tahniah buat pemenang.... bestnya dapat kelambu free kalau beli mahai gak tu...hihi...

Yumida Huda berkata...

wah..beznye klo dpt kelambu ni..leh main camping...tahniah utk mama asya

Yumida Huda berkata...

cantik kelambu tu...

tahniah mama asya

kinara kinatara berkata...

wah tahniah kak lya:)

suka2..:)

Wanieys a.k.a IbuQalief berkata...

tahniah utk lya :-)

jaakechik berkata...

jaa singgah melawat akak, sambil klik 1 nuff untuk merah.....heeee....

Chic Na berkata...

tahniah lya. dapat la asya tido dalam kelambu nanti. ;)

intanfirdaus247 berkata...

ala..x menang..:( hehe..tahniah pada pemenang!.

kayyana berkata...

wah ko da rajin wat GA.. best best best

dhiera berkata...

tahniah tahniah.. nanti asya boleh la tdo dlm tu~

Roslan Putra berkata...

tahniah pd pemenang...

LYAfrina berkata...

wow.. memang terkejut nurul.. sori nurul,baru komen kat sini.. sbb lya x buka blog beberapa hari ni.. lya tak sihat..nanti lya email nurul ye.. sgt2 terharu..

LiLy @ MaMaQiStInA berkata...

Tahniah buat Lya..^^

intanfirdaus247 berkata...

yun, buat la lagi yun contest kelambu ni yun..:(

Kesuma Angsana berkata...

tahniah buat lya ye

mama aryan berkata...

tahniah buat lya

IntaNBerliaN berkata...

tahniah utk lya

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © Mummy Hezrina | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in